جایگاه جهانی پرتال در سازمان های مالی
نوشته شده توسط : نویسنده

فعلا کمتر از ۵۰ درصد سرویس ها لازم مشتریان از شبکه‌‌های سنتی مانند تلفن ارائه می‌‌گردد و بیش تر از ۵۰ درصد این درخواست‌ها، از روش پرتال، صفحه ها اینترنت یا این که آدرس اینترنتی اعلام می‌‌شوند[۲]. گزارش با صرفه‌‌کاوی انستیتو خدمت دسک نیز نشان می‌‌دهد در ۵ سال قبلی، بیش تر از ۹۰% مشتریان جامعه گزینه مطالعه از صنعت های گوناگون، شبکه آدرس اینترنتی و صفحه های اینترنت در قالب پرتال‌های مشتریان را برای اخذ سرویس برگزیده‌‌اند [۳]. برخی کمپانی‌‌های مطرح قابل انعطاف‌‌افزاری در عالم، به کار گیری از پرتال و صفحه ها اینترنت را فقط شبکه رایج ارائه سرویس به مشتریان می‌‌دانند. برای مثال کمپانی SAP، تحت عنوان یکی‌از اصلی ترین کمپانی‌‌های ارائه‌‌دهنده راهکارهای قابل انعطاف افزاری در جهان، پرتال مشتریان را تحت عنوان صرفا شبکه رایج در اعلام درخواست پشتیبانی تلقی می‌‌نماید و براساس اضطرار مشتری و واحد سنجش زیر تاثیر قرار دریافت کردن کسب و عمل وی، پاسخگویی به درخواست مشتری حق تقدم‌‌بندی می‌‌نماید [۴].

 

صورت ۲، رضایت مشتریان در به کار گیری و پاسخگویی از شبکه‌‌های تازه را نشان می‌‌دهد. این در حالی میباشد که بعضا مطالعات نشان می‌‌دهند در یک‌سری سال اخیر، نرخ رضایت مشتری در به کار گیری از شبکه‌های تازه بیشتر از شبکه‌های سنتی نیز بوده میباشد [۵].

مبتنی بر پیش‌بینی‌های کمپانی پژوهش ها بازار تکنولوژیک Forrester، در سال ۲۰۱۶ ارتباطات با مشتریان به طور به طور کاملً فردی گردیده در خواهد آمد و این نوع سرویس ها از روش صفحه ها اینترنت و پرتال مشتریان برای آنها به سهولت آماده میاید.

 

همیاران سیستم نیز با در نظرگیری نیازهای اقتصادی و تکنولوژیک مشتریان، الگوگیری از کمپانی‌های پیشرو و سبک‌های ارائه سرویس ها نوین در عالم، دانایی از بسط علم الکترونیک مشتریان، استراتژی تعدد شبکه‌های ارائه سرویس ها پشتیبانی خویش را به سیرتکامل‌ای پباده سازی و تدوین نموده است که مشتریان بتوانند کیفیت و سرعتی مناسب‌خیس در مقایسه با شبکه‌های سنتی اخذ سرویس را تجربه نمایند. درین راستا پرتال مشتریان همیاران سیستم، به سیرتکامل‌ای پیشرفته میباشد که تجهیزات پست الکرونیکی، منو باز در قالب مستندات آموزشی و خزانه علم، چت، اعلام، رهگیری و مدیر خدمت، گزارشات وسعت خدمت و … برای تعامل بهتر و سریع خیس با مشتری صورت گیرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: